Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

Καλό καλοκαίρι.....


Υποκύπτοντας στην ανάγκη για ανάπαυλα στους ρυθμούς της καθημερινότητάς μου, θα προσπαθήσω να κλέψω μερικές στιγμές χαλάρωσης.
Φέτος δεν θα κάνω διακοπές όπως τις προηγούμενες χρονιές. Θα αλλάξω απλά τις καθημερινές μου συνήθειες για λίγο, όπως θα έκανα σε περίπτωση διακοπών. Έτσι, για να χλευάσω τη ζωή μου. 
Δυστυχώς δεν αποτελώ εξαίρεση.
Οι θετικές μου σκέψεις ελαχιστοποιήθηκαν και η "αυτοκτονία" που πολλοί υποτιμούν, δεν είναι ακόμα ελκυστική λύση.
Θα διανύσω μια περίοδο αναζήτησης διεξόδου στα προσωπικά μου προβλήματα, περίοδο σκέψεων και προβληματισμών όπως έκανα στα νιάτα μου κι ελπίζω να βρω τη δύναμη να συνεχίσω. 
Να συνεχίσω να ζω, να υπάρχω μέσα στην οικογένεια, να υπάρχω μέσα στις ελάχιστες κοινωνικές μου σχέσεις, να υπάρχω μέσα από " Τα λόγια της πένας".
Θ' αφήσω το πνεύμα μου να ταξιδέψει, όπως ένας "αιγαιόγλαρος", με αγωνιστική διάθεση, όπως ήταν η ζωή μου όλα αυτά τα χρόνια.
Ευχαριστώ όλους εσάς τους ανώνυμους αναγνώστες της σελίδας, για τις επισκέψεις σας.
Εύχομαι το καλοκαιρινό δίμηνο που ακολουθεί, να σας βρει όπου υπάρχει για σας η πηγή της αναγέννησής σας.
Όπου κι αν βρεθείτε να περάσετε καλά.
Απλώστε το χέρι στους ανθρώπους που σας κάνουν να νοιώθετε όμορφα.
Αγγίξτε τη γη και τα νερά και ψάξτε την προαιώνια δύναμη που διοχετεύει η Ελλάδα σε όσους την έχουν στην ψυχή τους.
Οι αναρτήσεις θα ελαχιστοποιηθούν, όμως υπάρχουν θέματα που δεν έχετε διαβάσει και είναι ευκαιρία να τα δείτε κι αυτά θα σας κρατήσουν συντροφιά.







Καλό καλοκαίρι.